למרות הביקורת: ח"כ מאיר יצחק הלוי מונה לסגן שרת החינוך

איתי גדסי No Comments on למרות הביקורת: ח"כ מאיר יצחק הלוי מונה לסגן שרת החינוך

ממשלת 61 עם 34 שרים וסגני שרים: הממשלה אישרה את מינויו של ח"כ מאיר יצחק הלוי לסגן שרת החינוך. בקרוב צפויה הממשלה למנות גם שר התיישבות

ח"כ מאיר יצחק הלוי | צילום: Moshe Shai/FLASH90 צילום: Moshe Shai/FLASH90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות הביקורת הרבה על מספר השרים וסגני השרים: הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של ח"כ מאיר יצחק הלוי (תקווה חדשה) לסגן שרת החינוך. בכך מונה כעת הממשלה לא פחות מ-34 שרים וסגני שרים, מהם 28 שרים ושישה סגנים.

הביקורת הציבורית מתמקדת במיוחד בעובדה שח"כ הלוי עצמו נכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, שמטרתו לחזק את הכנסת ולהכניס אליה חברי כנסת עם ידיים פנויות במקום אותם ח"כים שמתמנים לשרים וסגני שרים ולא משתתפים באופן שוטף בעבודת הכנסת – בחקיקה ובוועדות.

על אף שכוחה של הממשלה הנוכחית בכנסת הוא 61 מנדטים בלבד, הממשלה מונה כאמור מספר לא מבוטל של 34 שרים וסגני שרים, מהם לא מספר בעלי תפקידים ומשרדי ממשלתיים שכלל לא ברור מה הצורך בהם.

כך למשל ניתן למנות את השר במשרד האוצר חמד עמאר, שר המודיעין אלעזר שטרן, שר התפוצות נחמן שי, השרה לשיוויון חברתי מירב כהן, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' והשר במשרד ראש הממשלה אלי אבידר.

סגני השרים בממשלה הם סגן שר הביטחון אלון שוסטר, סגן שר החוץ עידן ול, סגן שרת הכלכלה יאיר גולן, סגן השר לביטחון פנים יואב סגלוביץ' וסגן השר במשרד ראש הממשלה אביר קארה.

על פי פרסומים שונים, בקרוב צפויה הממשלה למנות שר נוסף – שר ההתיישבות, מה שיגדיל עוד יותר את הממשלה המנופחת ויגדיל עוד את הוצאותיה על לשכות, עוזרים ונהגים.



0 תגובות